Balkong solning

Nu har jag varit lite dålig med att uppdatera, men har haft fullt upp!

Igår åkte jag hem till Johanna och Patrik för första gången på en vecka ungefär.. De har ju varit i Lund med lillfisen Lias. Men nu är de hemma igen och Lias mår bra! =) Han är pigg och glad och ler sådär finurligt som han brukar göra när han ser mej.. =) Erika var där också med sin lilla prinsessa Emilia. Vi drack kaffe, rökte i solen på balkongen och tjötade en massa skit! Middag blev jag bjuden på där också..

Körde hem efter jag hade varit där i nästan 6 timmar hehe.. Hann inte vara hemma så länge innan Emilie och Emily kom och hämtade upp mej. Dax för ännu en härlig körövning! =) Efter övningen åt vi jättegod kladdkaka som söta Jeanette hade bakat, och skrattade och snackade en massa. Hur trevligt som helst! Vid halv elva körde vi hem, och det blev sängen rättså direkt när jag kom hem.

Idag vaknade jag 08.40 av mej själv.. minsann! =) Så underbart att titta ut genom fönstret och se solen skina så fint! Gick upp och satte mej i köket, pratade med Emily en stund i telefon, sen blev det att klä på mej, tvätta ansiktet, sätta upp håret för att sen begé mej till Vittsjö. Frukost hos Johanna och Patrik blev det! Erika och Milan var också där.. Mysigt! =) Stannade en stund sen begav jag mej hemmåt igen. Duschade och gjorde mej iordning. Annars har jag mest suttit på balkongen och sörplat kaffe hela eftermiddagen.. 27.1 grader har det varit, och är fortfarande på balkongen här. Mmm så skönt! =)

Nu strax ska jag ta och pilla lite med mina extensions, tror dock inte jag orkar locka dem idag.. Får göra det imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0