Deklaration

Var på kafferep hos Patrik innan idag. Sen körde jag hem för att fixa med festen.. Kom då på att jag inte har skickat in min deklaration än, och den ska ju vara inne på mådag. Samma visa varje år, jag glömmer mitt bank-id lösenord och får ladda ner på nytt och hålla på att krångla. Denna gången gick det dock mycket smidigare än tidigare år då det har kunnat ta 1-2 timmar innan jag fått rätt på det. Loggar in och upptäcker att jag fått restskatt på mer än 1000 spänn!!! Trots att jag haft 0 kr i inkomst då jag varit utomlands i ett år.. Fan med! Jaja, det är en avgift man inte kommer ifrån, så det är bara att betala och se glad ut...

Snart ska jag skjutsa mamma till bingot, sen ska jag svänga inom ICA och försöka inhandla allt, eller det mesta iaf tills på lördag. Sen ska jag sitta och pyssla med ett par grejor som jag ska ha/göra på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0