Dior

Står och kollar på smink och recentioner på olika produkter på nätet. Har varit inne och kikat lite på Dior's produkter nu, väljer mellan 3 olika foundations. Använde alltid Dior's foundation och puder innan, men ville efter ett tag prova något nytt. Men nu har jag varit ifrån deras produkter närmre 2 år, så nu vill jag nog på det igen! =)

Väljer mellan dessa 3 alternativen.

   

Den i mitten, Dior forever var den jag använde innan. Och jag var väl nöjd med den, men tror jag ger mej på Dior nude denna gången.. =) Den 3:e foundationen heter Dior Sculpt om ni undrar. Har hittat en ny favoritsida, där de säljer ut märkesgrejor rättså bra rabatterat! Love it.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0