En massa förberedelser!

Åhhh vilken lång dag det har varit, men rolig! =) Har med hjälp av min fina Madde fixat en massa grejor till festen imorrn.. Flyttat 3 BLYTUNGA bord och 11 stolar, med endast TVÅ bilvändor (mammas lilla golf)!!! Bra jobbat av oss haha! =) Sen har vi möblerat om här, strukit tre grymt stora dukar öhh, hängt upp grejor mm. Jag har fixat med lite hemliga saker tills imorrn, nåt kul ;) Sen fixat med en massa småpill som tar rätt mycket tid.. Tusen Tack min underbara söta fina vän Madde! Vad hade jag gjort utan dej?! Så mycket skratt det bjuds på när vi är med varandra också =) Helt otroligt..
Sen nu ikväll kom Titti som är hemma från Hufvudstaden samt Mange och Simon kom och hälsade på mej och Madde.. Det var himla mysigt får jag säg!

Hade kunnat dra allting mer detaljerat då det är mycket mer vi har gjort och fixat med, men det tar för lång tid, jag är för trött för det OCH jag har rätt mycket småpill och finjusteringar kvar att göra hehe.. Pausar i 5 min nu, sen ska jag återgå till att dekorera här.. Pimpa upp stället så att säga! =)

Tänk.. Jag fyller 25 år imorrn... Hur kunde det gå så fort?! Jag var ju nyss 20 haha.. Oj galet, men ack så härligt ändå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0