Första presenten

Mamma kom nyss hem och sa: "Då vill jag vara först.." och så plockade hon fram en jättefin ask, ville knappt öppna den så fint inslagen den var. Jag öppnar den ändå och ser ett sånt otroligt fint silverarmband! =) Det var så fint så jag blev helt rörd, fick tårar i ögonen.. Och en jättesöt berlock satt i som var från Maggan, mammas kompis. Precis en sån present jag önskade mej! =)

Först med att gratta mej blev varken Madde eller Johanna hehe.. Det blev goa Salva från Val d'isere! =) Sen har det börjat trilla in efter det.. =) Nu har jag pysslat nog för idag, blir sängen nu så jag inte är alltför trött imorrn!

Tack söta mamma för den jättefina presenten, och TACK för att jag får ha festen här, och all hjälp du gett mej!

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0