Gottedag

Vilken gottedag det var igår!

Hade så trevligt med Emily, Anders och Camilla igår! Och sen vidare till min Gulle för å mysa! =) Idag vakna jag av att Ola skulle vara rolig och 1:a april-lura mej med att bilen var väck.. Men se det gick jag inte på ;P Sen blev att morgna sej lite, sen kaffe på det. Hans kaffe börjar smaka bättre och bättre haha.. Han brygger ju det så jävla starkt. Men han vet hur jag vill ha det, så nu spär han ut det lite mer.. Gulledej! =)

Snart ska jag köra hem.. Ola ska jobba idag, så jag hade tänkt se om någon av flickorna är sugna på att leka idag =) Sen ikväll efter Ola slutat ska jag köra upp med mat till oss och ha lite Fredagsmys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0