Kläder?!

Jag står och funderar på vad jag ska ha på mej till Musikslaget.. Vi ska ha vitt på oss i ena låten, och då hade jag faktiskt tänkt ha min fina studentklänning på mej. Men! Den är i Göteborg =( Så jag får kila ner på H&M en sväng på lunchen och se om jag hittar nåt.. Och på den andra låten är det valfri klädsel, och till den har jag inte en aning om vad jag ska klä mej i..

Eller jo, precis nu när jag står och skriver detta så kommer min goa kollega Rosita med ett förslag som jag gillade. Så såhär blir det:

 Svart tight tubklänning (check)
 Hudfärgade strumpbyxor (måste köpa)
 Highheels (check check check)
 Stort bling-bling halsband (check)
 Diskreta öronhängen (måste köpa)
 Stort bling-bling armband (check)

Så lockar jag mitt hår och sätter upp lite av det med ett par klämmor. Och har på lite extra med smink, kanske sotar ögonen. Är inte helt 100% på detta klädvalet, är inne på att kanske ha nåt lite mer sommrigt. Men problemet är bara att alla mina vår- och sommarkläder är nerpackat i Gbg, och jag kommer inte hinna upp och hämta det. Så får se om jag hittar nåt billigt och sött innan imorron. Om inte så får det bli det ovannämnda.

Till låten där vi ska ha hel/del vitt på oss blir det som följer:

 Vitt långt tunikalinne (måste köpa)
 Svarta genomskinliga strumpbyxor (check)
 Stora öronhängen (måste köpa)
 Stort bling-bling armband (samma som till den andra låten)
 Highheels (check)

Jaja, jag ska strax gå på min middag. Så jag svänger inom H&M då! =)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0