Körövning!

Igårkväll efter jobbet var det hem snabbt som fan och slänga i mej mat. Sen körde jag vidare mot Vittsjö och hem till Lolle igen för att öva på våra stämmor.. Det var jag, Lolle, Janne, Christine och Bella. När vi var färdiga satt Jag, Christine, Lolle och Janne kvar och snackade lite. En massa skratt och ett par snapsar blev det (ingen snaps för mej dock eftersom jag körde..), så det var mycket trevligt! =)

Körde hem till Ola efter det, och det blev sängen direkt! Båda var jättetrötta, men vi låg ändå och pratade en bra stund innan vi somnade. Upp kl 07.15 för att köra hem när Ola körde till skolan.. Gick faktiskt och la mej direkt när jag kom hem, var skittrött. Sov till 11.30 hehe.. Var uppe ett par timmar och fixade lite. Rensade bl.a min väska vilket var välbehövligt hehe. Tvättade mina extensions och la in en ordentlig inpackning i dem, så nu ska de få ligga över natten och dra till sej.  Sen duschade jag och gjorde mej iordning, sen kom Ola och kidzen och hälsade på =)

Sen nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv sex så jag kan köra till Emily. Hon, jag och Emile N ska hjälpa varandra att välja ut kläder till Musikslaget! =) Sen kör jag ifrån Emily's vid halv sju-tiden för att hinna åka inom Johanna, Patrik och ungarna och få krama om dem, har saknat dem allihopa! Måste hinna inom ICA med och köpa lite att smaska på ikväll efter vi övat färdigt på kören, då vi alla ska sitta kvar och snacka och lära känna varandra lite bättre.. =)

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0