Långt eller kort hår..

Jag står i valet och kvalet.. Ska jag klippa mej kort eller ska jag inte? Jag har varit sugen i flera år egentligen, men aldrig vågat. Jag tänker mej lite i Victoria Beckham-stuket, fast aningen längre..

Typ såhär:

   

Så vad tycks? Borde jag? Jag skulle behöva det, för mitt hår är i ett rysligt hemskt skick nu, och det känns som att mitt hår verkligen skriker efter saxen hehe.. Men jag är en sån fegis när det gäller mitt hår, eftersom det inte växer mer än 1 cm varannat år :P Nej kanske inte så farligt, men lång tid tar det för det att växa! Å andra sidan tänker jag som så att jag har ju alltid mina extensions hos min förra frisör som jag skulle kunna sätta i om det skulle se för jävligt ut. Så vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU ÄR VACKER I ALLT TINA! Du är så så så fin! Pussas massa

2011-04-06 @ 17:48:48
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad FIN du är stumpan Min! =) Sötast.. Pusss

2011-04-07 @ 17:39:22
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0