Mat mat mat

Var på ICA för ett par timmar sen och handlade till festen. Fick dock inte allt med mej hem, de hade inte allt jag behöver hemma, men det skulle komma in imorrn så får dit en vända imorrn med!
Måste in till stan imorrn med och inhandla sprrrit! Hehe.. Vin och shots! =)

Nu är jag precis utkommen från duschen.. mmm så skönt! Har köpt en ny hårprodukt nu btw. Ett serum från Toni&guy. Inte farligt dyrt, och värt varenda krona! Helt otroligt bra! Mitt sletna hår ser knappt slitet ut alls efter jag dragit serumet genom håret, och alla brutna småhårstrån syns knappt.. Så det rekommenderar jag skarpt! Här har ni den..

Nu ska jag laga min speciale, nämligen Bandspagetti och Tomatsås =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0