Migrän

Usch, nu har jag varit helt konstig i huvudet i 2 dagar, och haft/har känningar till migrän.. Igårkväll blev det värre och värre, och det höll i sej tills när jag vaknade imorse =( Det enda som hjälper i detta fallet är medicin medicin medicin! Piller hjälper inte längre, det enda som gör nån nytta nu är migrän-nässpray!

Körde ner till apoteket nyss, bara det är en pina när man har migrän, och har inte ens haft ett ordentligt anfall nu, utan bara känningar.. Och ändå mått såhär dåligt. Fyfan! Alla de som nångång haft migrän vet precis vad jag pratar om, ni andra.. ni har inte den blekaste aning! Men tack å lov så känner jag att det har lindrats lite nu.. Hoppas det försvinner helt! Det måste det, orkar inte med detta en 3:e dag på raken! Plus att jag ska jobba imorrn så måste bli av med denna skiten innan dess, annars finns det inte en möjlighet för mej att åka iväg och jobba, och det måste jag.. Måste ha pengarna!

Ska lägga mej ner en stund nu, och hoppas på att det släpper ännu mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0