Musikslaget!

Var hemma hos Madde igårkväll, jag, Madde och Emilie. Tittade på Körslaget och tjötade en massa skit, som vanligt en massa skratt! =) Ola kom dit efter han slutat jobba, men blev bara en kort visit innan vi begav oss hem till mej. Kollade på en film, käka lite mackor sen gick vi och la oss. Båda var skittrötta..

Imorse blev det morgonkaffe med min söte innan han körde till jobbet, och jag satt kvar vid köksbordet och ringde en massa samtal och sörplade på mitt kaffe. Sen blev det duschen, och nu sitter jag här vid datorn..

Ska strax gå till kiosken och unna mej en stor, saftig och go Hamburgare mmm! =) Sen hem till Emily med Emilie för att öva stämmor och dricka kaffe innan vi tillsammans kör till Vittsjö för att öva med kören, för idag är det ju dags för Musikslaget-övning igen! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Puss ,)

2011-04-04 @ 13:54:35
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0