Myshelg

Åkte hem igår från jobbet och duschade och gjorde mej iordning. Sen styrde jag bilen upp mot Hobbystigen och hem till min eeelskling =) Maten blev precis färdig när jag gick innanför dörren och jag möttes av 2 små gullungar och 1 stor gullunge. Vi satte oss till bords, och maten var jättegod! Kycklinbitar i sötsur sås och ris.. Mumma.

Massa lek och bus efter det, angry birds, fototagning och videoinspelningar. Sen blev det soffan och en massa gott mys på det! Sen gick jag ner för att hacka alla grönsaker jag köpt och blandade dippan samt hällde upp chipsen. Liam sprang runt runt runt pålen under barbordet i köket... vi busade... vi krockade... jag spräckte läppen... Det gjorde ont, sved och blödde, men det var inte så farligt. Behöver inte sy eller nåt iaf :P Unnecessary drama hehe..

Även denna kvällen satt jag och Ola och pratade och diskuterade i en ca 3 timmar hehe.. Som vi kan! Sen gick vi oss la oss och sussade gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0