Planering

Idag har solen strålat så underbart igen, och jag börjar nu få lite färg.. =) Även idag har det blivit att sitta ute och sola. Nu kommer snart Madde, sen ska hon, jag och mamma köra in till stan för att handla en massa till min 25års fest på lördag! Mat, dricka och dekorationer.. =)

Sen ikväll kör jag nog upp till Gulle min. Men kommer inte hinna dit tills de ska äta middag, vilket vi hade bestämt att jag skulle. Men det hinns inte.. Måste iväg och få handlat, så jag inte står där i sista minuten och har en miljon grejor att göra!

Jag håller på att lägga över bilder från iphonen, men det tar ovanligt lång tid idag och vi måste köra nu så jag får lägga upp lite bilder sen istället..

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0