Sol, kaffe, lek!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera nu i påsk! Men jag har verkligen haft fullt upp.. Men jag drar det lite snabbt:

I fredags var det kalas hemma hos Ola för lille Liam som fyllde 2 år. Jag hade köpt ett par jättesnygga jeans till honom och en helt bedårande söt randig skjorta till honom. Lisa, Hampe och Nisse med barn kom också. Prat, skratt och kafferep blev det! På kvällen blev det mys i soffan med äggmackor och Toy Story..

På lördagen gick jag upp vid 10. Sminkade och gjorde mej iordning, och sen bar det av till Busfabriken i Halmstad. En massa bus och stoj i några timmar, sen körde vi vidare. Ut till affären i Mellbystrand för att köpa en massa gott till kvällen. Grillat och annat gott. Vidare sen till stugan i Skummeslöv där Olas mamma väntade på oss. Min mamma kom också ut dit, så det var himla trevligt. Förutom att jag fick migrän =( Det blev inte bättre så mamma skjutsade hem mej så jag fick ta min medicine.

Söndagen bestod av mycket slappande! Satt på balkongen hela för- och eftermiddagen och njöt av den underbara solen! =) När klockan började närma sej 17.30 körde jag och hämtade Madde, sen styrde vi mot ICA. Köpte lite gott att snaska på sen körde vi vidare hem till Anders och Camilla. Vi satt där ute på uteplatsen och lyssnade på musik, pratade en massa och väntade på att pojkarna skulle komma. De dök upp efter en timme ungefär. Vi började med kubb, killarna mot tjejerna. Första omgången förlorade vi, men tog igen det starkt 2:a rundan! Dessvärre tog killarna hem 3:e rundan också.. Men men. Sen lekte vi nåt som ingen av oss lekt på flera år, nämligen Dunkgömme haha! Det höll vi nog på i en, en och en halv timme.. =) Efter det blev det Röda vita rosen hehe.. I en timme kanske. Sen började det bli mörkt och lite kyligt så vi gick in och spelade Alias istället! Jag älskar Alias, så jävla roligt är det! =) Efter det körde grabbarna hem och vi tjejer fick oss ett ryck hehe.. Stereon på max sen dansade och sjöng vi som galningar haha.. Jag, Madde, Emilie och Camilla. Anders satt och hejjade på hehe. Så sjukt roligt var det, att trots att vi är 25, få springa omkring som små barn igen och bara få leka! Så guld, det hoppas jag vi gör igen gänget! =) Vid 23 körde vi hem, och jag gick och la mej strax därefter. En helvetes-natt var det, fylld med feber, frossa och yra. Vaknade stup i kvarten dessutom..

Igår, måndag vaknade jag och mådde lite bättre. Emily ringde och väckte mej vid 09, och kom strax därefter på kaffe! Jättemysigt var det att sitta i solen på balkongen, dricka kaffe och prata en massa bara! Efter nån timme besökte vi lekplatsen här utanför en stund sen vidare till TK för att luncha. Så mysigt var det.. =) Vid 13 kom Ola och kidsen på middag. Kyckling, potatis och brunsås.. Mumma! Lite lek på lekplatsen vid dagis, sen hem och dricka kaffe. De körde hem vid 16, och jag la mej på soffan och kollade på repriser. Senare på kvällen blev det kaffe och Fia med knuff hemma hos Emily, sen vidare hem till Johanna och Patrik och hälsade på en stund. Sen blev det att köra hem igen. Låg i sängen och lyssnade på lite Musikslaget-klipp och spelade ett par omgångar sudoko, sen blev det sova.

Så här har ni påskuppdateringen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0