Ta i från tårna

Lalala.. Lyssna till ditt hjärtaaa damdamdamdamdamdammm =) Har precis kommit hem till Ola, har som ni kanske förstått varit på Körövning ikväll wohoo! Jag, Emilie, Josepine, Lolle, Janne, Bella och Christine.. Och vi kör även imorron. Och på onsdag.. Och på torsdag. Och fredag.. Och lördag haha! Jag känner att min röst är lite överansträngd, så får försöka spara på den så mycket som möjligt så rösten håller på fredag pch framförallt Lördag! På fredag är det genrep och ett litet uppträde för alla som inte fick biljetter till den riktiga showen som är på lördag!! =) Spännande.. Nu ska jag krypa ner till min sötis, blir nog en film sen sova tidigt då jag ska jobba imorrn. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0