Vänner

Vakna vid 08.00 igårmorse, Ola kom och pussade mej gomorron.. =) Åkte med honom till Bjärnum, där Madde stod redo min lille bilen Estdor hehe :P Hon skjutsade in mej till Kristianstad.. Tusen tack för att du följde med vännen! Det lugnade mej rejält att du var med ska du veta, sen har jag ju alltid roligt med dej haha =) Hade nästan lite panikångest i bilen påväg dit, men Madde lugnade mej..

Efter Kristianstad följde Madde med mej hem och drack kaffe. Vi satt på balkongen i den underbara solen och njöt! Efter det satt jag vid datorn en stund, sen kom Emily vid 22-tiden och hämtade mej.. Vi åkte till Vittsjö för att finnas som stöd <3 Vi gör allt för att hjälpa er älskade vänner!

Idag gick jag upp vid 10.. Gick upp och tog mej en kopp kaffe. Hoppade in i duschen och gjorde mej iordning, och strax därefter kom Madde! Kaffe på balkongen en timme sen gick vi till bussen. Åkte in och sålde ett abonnemang och en ny fin rosa telefon till Maddes mamma idag, hon blev så glad så =) Åkte hem till Anders och Camilla efter det och fikade på glass! Hjälpte Anders och Camilla med deras telefoner sen åkte vi vidare till ICA. Jag och Madde handlade, sen satte vi oss utanför på en bänk i solen och pratade och skrattade och mumsade på lite smått och gott som vi köpt inne på affären.

Jag gick hem efter det, hann inte mer än innanför dörren förrens jag fick skjutsa ner mamma till bingot. Direkt hem efter det, hade ju ett mission ikväll... Nämligen, att titta på två avsnitt av True Blood! =) Har inte kollat på skitlänge nu. Det sorgligaste nu är bara att jag tittade på de två sista avsnitten av säsong 3, så nu måste jag vänta skitlänge, tills nästa säsong släpps gaaah! =S Ajja, får sysselsätta mej med nåt annat meanwhile helt enkelt!

Nu ska jag snart hem till min Gulle.. =) Ska bara göra ett snabbt kaffestopp hos Johanna och Patrik!
Älskar och stöttar hela familjen K!

Imorgon ska jag klippa Casper och Liam, sen ska vi se om jag får ut Ted och Casper och gå påskkärringar hehe =) Eller påskgubbar blir det ju :P Måste bara hitta kläder till det..

Ha en trevlig kväll alla!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0