Våren är verkligen här!

Vilken mysig helg det har varit.. Har jobbat, och sålt helt ok. Har varit och myst en massa med Ola och barnen, och idag har jag varit på Musikslaget-övning! =)

Jag vaknade tidigt imorse av att Liam levde sotare nere i köket, fick stänga av kranen som han satt på, sen vidare för att hjälpa Casper på toan, sen gick jag och la mej igen. Vaknade sen nästa gång vid 10.30.. Gick ner där nere för att upptäcka att Ola och kidsen var ute och lekte. Jag tog på mej jacka och skor och gick såklart ut och joinade dem! Ola sprang runt och räffsade löv och jag, Casper och Liam hoppade på studsmattan i typ en timme haha! Sen gick vi alla fyra till skogen och slängde alla löven och annat slaffs som Ola räffsat upp. Det blev till att begrava en liten stackars fågel också som Ola hitta i rabatten.. Gick tillbaks till huset, och jag och Casper fortsatte hoppa och busa =)

Lite hungriga i magen blev vi efter ett par timmar så då vankades det fika ute i den helt underbara vårsolen på uteplatsen. Ola tog ut utemöblemanget igår, så det invigdes idag för första gången för i år! Hur mysigt som helst hade vi det.. Efter ännu ett par timmar gick vi alla in. Liam sov middag, Ola pluggade och jag och Casper satt i soffan och spelade Angry Birds tillsammans. Jag gick och sminkade mej efter en stund, sen begav jag mej till Musikslaget-övning efter det.

Strömmen gick precis när vi skulle börja sjunga, så det fick bli akapella idag minsann.. Gick väl sådär hehe :P Sen körde jag upp till Ola en sväng till, pussades lite sen begav jag mej vidare till pappsen min. Satt där och tjötade en stund sen körde jag hem. Strömmen kom äntligen tillbaks lite över 19, så jag kunde laga lite mat och få lite nybryggt gott kaffe i mej. Så nu har jag fräshat till mej lite och ska strax begé mej till Vittsjö igen. Ett pitstop hos Patrik, sen vidare till min sötis =)

Lite bilder från helgen..

    

Så måste jag ju visa hur jag såg ut när jag spräckte läppen haha! Det ser ut som att jag har sprutat in silikon..



Hoppas ni får en go söndagskväll allihopa..

Love.


Kommentarer
Postat av: Sötis

Jadu det passar du i :P

2011-04-11 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0