Festivalen!

Igårkväll vid 18.30 kom Madde & Madde och hämtade mej. Vi hämtade upp Poppe och Camilla sen styrde vi kosan mot stan. Förkrök hos söta Emilie Nilsson! Vi var rätt många, kanske 15-20 st så det var skoj.. Dans, sång och alkohol och en massa roliga människor.. Kan ju inte gå fel då! ;)

Drog oss in mot stan vid 12-tiden, och stan var full av människor! Harry's blev det först för ett litet shot-stop. Mad fick mej att dricka Tequila vilket jag är lite smått allergisk mot hehe :P Blir kanonfull av det där haha! Men vafan, en liten fick smygas ner.. Gick vidare efter ett tag mot Partytältet där resten väntade. Tyvärr måste jag säg att vi gick ut alldeles för sent, man hann ju knappt komma dit förrens allt stängde vilket var kl 02.00. Men kul hade vi ändå =) Nu ska jag på det igen! Har gjort mej iordning och ska nu gå hem till Mange och Steffe, sen blir det bussen in vid 20.. FESTIVALDAX dag 2!

Ha en trevlig kväll alla, det tänker jag ha! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hope you have fun ;) Jag var "ute" förra helgen och väljer att hålla mig hemma denna. Puss puss

2011-08-13 @ 23:01:35
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se
Postat av: Tina

Ja det var skitskoj! ;) Du skulle varit med gumman <3 Puss

2011-08-14 @ 19:31:17
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0