Hårfix och shopping!

Har nu fixat håret, ansat det rejält och satt i extensions och jag är såå nöjd! =)


Före



Efter




Supernöjd är jag! Vad skönt det var att få klippa till mitt sleta ojämnt klippta hår.. Och att få långt hår igen.


Mötte upp fina Emily efter jag hade varit hos frissan, så gick vi och fixade födelsedagspresent till Therese, sen vidare till H&M för att shoppa 80-tals kläder! =) Jag säger bara ojojoj vad dumma vi kommer se ut imorrn hahaha! Men det bjuder vi på! ;) En fika på stan med innan alla affärerna stängde sen körde jag hem. Har sedan jag kom hem rensat ut min garderob, fick ihop 3 påsar med kläder som jag ska slänga. Det var på tiden att jag rensade ut.. Nu ikväll hade jag tänkt ha Twilight-maraton, men det blir det för sent för. Så jag tänkte ta en av de senaste filmerna jag tankat. Uppdukat bredvid mej har jag grillchips, ostbågar och coca cola! =)




Lite av det jag shoppade idag..

Shampoo
Balsam
3-pack hotpants
Jeans
Alkohol
Halsband med kors
Öronhängen
2 läppglans
Rouge
Consealer
Ett rosa hårband med stor blomma
Torrshampoo


Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0