Hello hangover!

Vaknade nyss. Ville inte gå ur sängen, har en mild migrän och medicinen är slut =( Uhh! Har tagit 2 panodil nu, hoppas de hjälper!

KARNEVAL
var det ju igår och vad roligt jag hade det! Bästa utgången på mycket länge =) Det var inte så mycket folk där, men det märkte jag knappt av.. Hade fullt upp ;) Det blev nog mest häng inne på dansbanan där Willez spelade. Vad duktiga de är killarna, kul att se! Träffade en massa folk jag inte träffat på år och skapade nya kontakter med. Jag och Camilla dansade som aldrig förr inne på dansbanan. Roger Liljenberg visade sej vara en sjuhelvetes dansare. Det är så roligt att dansa när man får dansa med någon som verkligen kan sin sak, och det kan Roger haha! Det får vi göra om. Vid stängning gick jag bak för att röka, och där stod killarna från Willez och gjorde detsamma. Stod och pratade med dem en stund, himla trevliga killar! Sen kilade jag och Camilla bort till Langos-ståndet och frossade i en massa gottis. Mmm mumma vad gott det är med langos, speciellt när man är sådär lagom full med, fast då är iofs allt gott hehe..

En helt klart lyckad kväll! Tack till alla som bidrog.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0