Intervju..

Hade telefonintervju igår förresten med Seger från huvudkontoret. Jag gick aldrig på en första intervju utan direkt på en andra intervju. För er som inte vet så gäller det den fasta tjänsten som blivit ledig i min butik i Hässleholm, och jag har ju jobbat extra där sen i februari i hopp om att en tjänst ska bli ledig. Och det har det blivit nu.. Efter intervjun igår så ringde jag min BC (butikschef) och grät, jag tyckte jag gjorde så dåligt ifrån mej på intervjun. Jag är inte den som gråter ofta, men antar att det var alla spänningar och all nervositet som släppte när jag och Tobias la på luren.

För en stund sen ringde Stoffe för att ge mej besked.. "Det är många riktigt duktiga kandidater som sökt tjänsten... Jag är jätteledsen att behöva berätta Tina... att du inte längre kommer att jobba som extra hos oss mer... För du har FÅTT TJÄNSTEN!!!!!" =D =D =D

Jag har nu ett fast jobb igen!!!
=) Fan vad skönt det känns.. Gbg får vänta ett bra tag till nu, för vill satsa på detta nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!!!!

2011-08-26 @ 07:55:04
Postat av: Tina

Tack Jessica! =)

2011-08-27 @ 00:11:39
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0