Karneval!!!

Woop woop! Karnevalen har nu kommit till byn och roligt är det =)

Dagen började med att jag hoppade ur sängen, slängde mer eller mindre på mej kläderna och sminket och skyndade ut till bilen. Mamma skjutsade in mej till stan så att jag kunde gå på bolaget som jag helt glömde bort igår.. Svängde inom Elgiganten en snabbis också och köpte min externa hårddisk och HDMI-kabeln också. Sen raka vägen hem igen..
Mamma släppte av mej vid folkets park där vi skulle ha soundcheck innan uppträdet senare på eftermiddagen. När det var gjort styrde vi kosan mot idrottsplatsen för att inta våra positioner på flaket som vi skulle stå på genom Karnevalståget. Övade lite, sen bar det av! Jag hade redan nu hunnit bli lite rund om fötterna hehe :P Det gick snabbt tyckte jag, hann knappt med.. Emily skjutsade hem mej efter det. Jag duschade och gjorde vid mej, åt lite middag sen kom Christine och hämtade upp mej. Ner till Folkets park igen, och nu för att sjunga! =)

Kl 16.15 drog showen igång för byafolket, och först ut var givetvis en allsång. Småflickorna uppträdde efter det och sen... entrade Charlotte Perelli!!! =) Efter det blev det ännu lite mer allsång, sen var det dax förr oss att sjunga!

Underbart som vanligt att stå på scen, och bra gick det. Vilka applåder vi fick =) Efter det minglades det mest, och diggades till Perellis 2:a uppträde vilket var kanonbra! Blev hemskjutsad efter det, och har nu fräshat till mej lite och pillat lite med min fina dator! =) Camilla kommer vilken sekund som helst och hämtar mej, sen bär det av till söta fröken Madde Lood på förfest inför Parken ikväll! Bjärnums Karnevalen får man ju bara inte missa!

Bilder kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0