Paket

Fick sms på jobbet idag.. Mina efterlängtade kläder som jag beställt på nätet hade anlänt till ICA i Vittsjö!!! =) Körde dit direkt efter jobbet och hämtade dem! Ett stort paket från Gina Tricot och ett stort paket från H&M.. Körde efter det hem till min älskade Johanna där även fina Emily var. Det blev kaffe och kladdkaka, sen körde vi en liten sväng ut till Erica. Provåkte Emilys nya fina bil! Blev kaffe där med i en kvart ungefär sen tillbaks till familjen Kullbergs. Jag satte mej i bilen och styrde hemåt direkt efter det. Var så himla angelägen om att få prova mina nya fynd! =) Är supernöjd med mina nya fina kläder, men får skicka tillbaks ett par saker och få de bytta mot en storlek större.. Har varit lite för tajs med XS på sistonne, men nu går det inte mer haha! Jag får nu hädanefter beställa kläder i S!!! Jag har ju alltid varit XS så det känns lite ovant men samtidigt underbart.. Det är ju detta jag velat i flera år! =)

Nu har jag nyss duschat och iklätt mej myskläder och intagit soffläge. Blir en film innan sängen, även denna gången en komedi.. The last kiss.

Bilder på mina nya kläder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0