Sen till jobbet..

Gick mot bussen vid samma tid som alltid, och när jag kommer vid sophuset så ser jag bussen köra förbi.. Kollar då på klockan och ser att bussen då är 4 min förtidig vilket då innebär att jag inte hinner bort till stationen och kommer därför missa bussen och komma försent till jobbet!!! Tycker fan det är för jävligt! 4 min förtidigt är inte ok, inte heller när bussen är försenad med flera min! Jag ska tillägga att jag nu står och väntar på nästa buss som hittills är 8 min försenad!!! Vafan!?!

Skärp er Skånetrafiken!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dessa jäkla bussar. Jag avskyr att åka kollektivt. Därav min tanke att komma i vettig tid, för man vet aldrig. Fem minuter hit eller dit...Ha ha. Hoppas du har en fin dag min kära!

2011-08-23 @ 11:24:58
URL: http://htttp://www.seluna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0