Skicka tillbaka..

Jag är så ledsen.. Min nya fina dator som jag köpte för typ en vecka sen, och den vill inte alls som jag vill! =( Den vill inte stänga av sej, den bara försätter sej i vänteläge så man får trycka av den på knappen! När den är på och inte varit aktiv på en stund så försätts den i vänteläge, vilket är normalt.. Men sen går det inte få igång den igen!! Utan då måste man stänga av den på strömknappen för att sen sätta på den igen. Och i ibland fuckar inte ljudet när man sätter på den.. =( Så jag har varit i kontakt med Billig Teknik's kundtjänst nu, och det är ok att skicka tillbaks datorn och antingen få den fixad eller utbytt mot annan modell. Och jag tror nog jag vill ha en annan.. Jag älskar lixom inte denna datorn riktigt hehe :P

Får se hur jag gör, jag fick fundera på det ett par dagar. Men har hittat en annan jag vill byta ut den mot, men givetvis är den datorn slut nu! =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0