Underbara ledighet!

Har varit ledig i 2 dagar inräknat idag, och vad skönt det har varit! Har bara tagit det lugnt.. Igår blev det middag hos min älskade lille pappi sen träffades hela kören på Sjöstugan och åt vofflor och drack kaffe. Sen en snabbvisit hos Madde sen hem och satte mej vid datorn. Jag fortsatte min närshopping, vilket jag inte borde hehe :P Men jag måste hitta de svarta ursnygga kilklackskorna jag maniskt letat efter, men som bara finns i st. 40.. Men hittar dem inte nånstans i min storlek på nätet, så får väl begé mej ut på en shoppingtripp efter löning! ;)

Idag har jag varit hemma hos min fina Emily på lite morgonkaffe, annars har jag inte gjort mycket alls! Dammtorkat lite, fixat med frukost och middag till jobbet imorrn, och spenderat x antal timmar vid datorn hehe..

Nu blir det film! Garden State.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0