Alla Hjärtans Dag

Varit dålig på att blogga i helgen..

Lördagskvällen hos Johanna och Patrik var jättemysig! Vi hade en massa chips, godis och läsk samt lite drinkar.. Det blev Melodifestivalen sen en film. Jag låg i Johannas knä och blev pillad i håret, och somnade givetvis haha! :P Det är ju bara det bästa som finns, att bli pillad i håret! Tack till er mina fina vänner! <3
Söndagen blev lugn, jag var ledig och sov lääänge! Det var skönt, men konstigt ändå att inte behöva gå upp tidigt.. Satt i myskläder fram tills 15, sen hoppa jag in i duschen och gjorde mej i ordning. Åt middag med mamma, sen blev det Mys hemma hos min fina Emily! Vi drack läsk, spelade Fia med Knuff och tjötade en massa.. Vad jag tycker om henne, fina Emily.. =)
Och idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst.. Det är ju Alla Hjärtans dag idag! Detta firar jag genom att jobba haha.. Nä, men det är skönt att åka in till jobbet, love it! Och jag kommer tillbringa sen eftermiddag och kväll med Ola hemma hos honom. Han ska laga middag till oss, det är allt jag får veta.. :P Hör köpt ett par småsaker till honom, inget märkvärdigt bara något symboliskt.
Måste erkänna att jag saknar Madde på Alla Hjärtans Dag haha.. Det gör jag varje år! Enda sen vi firade ihopa ett par år som då stolta singlar haha :P Vi gav varandra en varsin present, frossade i chips, godis och coca cola! Så jag skänker söta Madde en extra tanke på denna Hjärtans-dagen.. <3
Men nu ska jag jobba vidare!



Så söta nallisar! Miranda nallar är än en gång de finaste nallarna som finns..

Puss and Love till er alla på Hjärtans Dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0