Äventyr

Jobbade igår till 16.00 då det var långlördag. Det gick inget vidare bra alls igår på jobbet, för någon av oss.. Men men, bättre nästa gång! Tog bussen hem, sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sej iordning för utgång på kvällen med Helene och Lisa! Åkte hem till henne vid 19, och välkomnades med en Fish! Mumma det.
Det var en rätt rolig kväll, jag hamnade bakom baren istället för framför den haha.. Gjorde några av mina egna drinkar som visade sej vara en storslagen hit! Så det var kul =) Var hemma vid 02-snåret.

Idag har det inte gjorts något annat än bara tagit det lugnt! Har inte varit ett dugg bakis, men trött och mysig. Madde kom på besök ikväll och drack lite kaffe och tjötade lite. Alltid lika tevligt.. Så blir kanske nån film ikväll eller nåt, sen sängen. Imorrn ska jag in till stan och lämna mina tider till min chef, sen ska jag nog ta och sola lite tror jag bestämt. En ny foundation måste inhandlas också! Brukar använda Chanel´s foundation, men det har jag inte riktigt råd med denna månaden, så ska nog prova den nya från Maxfactor tror jag. Se om det är något att ha..


 
 

Här är ett par bilder från igår, det var i princip alla bilderna jag tog, tänkte inte på att ta fler. Måste bli bättre på det där. Jag brukar ju alltid ha kameran i högsta hugg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vackra DU

2011-02-27 @ 20:57:15
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0