Helgen!

I fredags jobbade jag till 18, sen åkte jag hem till mamma som bjöd mej och Ola på jättegod middag. Kycklingvingar, potatisgratäng och sallad.. Supergott var det! =) Sen kolla vi på Let's Dance och bara tog det lugnt. Vi körde hem till Ola vid 23-tiden, och vi gick och la oss rättså direkt efter vi kommit hem till honom.
I lördags jobbade jag 09.30-15.15. Det var en skön dag att jobba på, lagom lång och jag fick såkt endel.. Hem efter det och hämtade presenten till lilla söta Doris som fyllt 2 år, och som hade kalas i bygdegården. Åt gott och fikade där en stund. Ted ville åka med mej hem så han stannade kvar med mej efter att Johanna kört. Jag och Tediman åkte hem till mamma där vi möttes upp av Ola. Jag duschade och gjorde mej iordning medans Ola blev klippt. Kvart i sex begav vi oss till Porrarp, vi hade blivit ditbjudna på middag av makarna Kullberg! När vi kom dit var maten nästan färdig. De andra 3 tog sej ett varsitt glas vin, medans jag drack coca cola.. Jag dricker ju inte vin! Jag och Johanna stod på balkongen med en cigg och tjejsnackade som vanligt, och pojkarna var i köket och tjötade. Efter en stund satte vi oss vid bords. Mästerkocken Patrik, som alltid lagar god mat, lagade än en gång något riktigt smarrigt! Jättegod sesamkyckling med ris och vietnamesisk sallad =) Såå gott var det! Mätta och belåtna blev vi allihopa.. Efter det fick vi en varsin god drink med frostat glas. Vi satt och pratade en massa alla 4, och hade allmänt trevligt. Kortspel blev det också kotte.. Jag och Johanna mot grabbarna! Jag och Johanna vann ju givetvis.. ;) Bytte lag sen så vi spelade med våra respektive.. Tänker faktiskt inte ens kommentera det hrm.. ;P Den enda jag tänker säga är att, jag kommer hålla mej till Johanna hädanefter!!! Hehe ;) Efter det blev det mer vin och en massa prat om allt och ingenting. Rätt mycket prat om psykologi vilket var väldigt intressant. Jag har ju alltid varit intresserad av sånt, och nu när både Johanna och Ola pluggar det är det kul att diskutera och vädra åsikter med varandra! Klockan 04.00 fick vi ta och bege oss hehe, hade kunnat sitta där ända in tills på morgonen om det så hade varit..
Idag söndag har det sovits en massa! Jag har varit nere på ICA en sväng ikväll, det är väl allt jag har gjort hehe :P Undrar hur Johanna och Patrik mår idag, ska nog ta och ringa dem om en stund och bara kolla läget och givetvis tacka än en gång för god mat! =) Blir tidigt i säng ikväll då jag ska upp tidigt imorrn, börjar jobba 08.00.. =S Älskar att börja så tidigt..

Så sov gott alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0