Kaos!

Gick upp idag 08.15 och gjorde mej iordning, drack en kopp kaffe och tog det bara lite lugnt. Satte mej i bilen och körde in mot jobbet strax efter 09.00. Eftersom det hade stormat så för jävligt inatt så har det antagligen slått ut någon mast, för jag hade NOLL mottagning på telefonen, "Ingen nätverksåtkomst" stod det bara i displayen.. När jag kommer lite förbli Vankiva kom täckningen tillbaka och tusen sms och meddelanden om missade samtal rullar in. Det visar sej då att Mike (kollega) får ta buss från Helsingborg då alla tåg är inställda vilket då innebär att han inte kommer komma fram i tid, och Rosita är ledig och hos tandläkaren så hon kan inte komma och ge mej nycklar.. Så hur kommer jag in i butiken?! Hehe jaa, jag får helt enkelt vänta tills Mike kommer med bussen.. Eftersom nätet låg nere på min telefon kunde de inte få tag på mej för att säga att jag måste hämta nycklarna hos Rosita.. Typiskt! Så jag kom hit utan nycklar och fick vänta så snällt på att Mike skulle komma hit, vilket han gjorde vid 10.40 något. Men Rosita kom med nycklar till mej 5 min innan han kom. Men uhh vilken stress ändå.

Men allt löste sej ändå någerlunda.. Har redan sålt endel, så det är skönt! Hoppas på mer dock ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jäklar vilken kaos! Oj oj oj !

2011-02-08 @ 13:28:50
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0