Såå trött..

Så, då var första dagen avklarad på "nya" jobbet! Gud vad mycket nytt det var där.. Men jag ska ligga i ordentligt! =) Skönt att vara Telenorare igen ;) Det är ju lite min grej lixom hehe!

När jag satt i bilen påväg hem, höll jag fan nästan på att somna.. Kanske inte konstigt? Gick upp 06.45, och har dessutom pumpat hjärnan med en massa ny information hela dagen! Åkte hur som hem till Familjen Kullberg även ikväll, där Johanna pysslade om mej med mat och saft =) Satt och pratade om allt möjligt som vi alltid gör, jag och min fina Bästa Vän Johanna! <3

Men kände mej rastlös som fan efter ett tag, kände precis som att jag drogs på nåt annat håll.. Kom på att jag saknade min Ola.. =) Så jag klädde på mej, tackade för mej, fick ett par pussar av Johanna som i vanlig ordning,l sen begav jag mej hem till min sötis. Och här är jag nu.. Blir dock även ikväll tidigt i säng! Ska dock inte upp lika tidigt imorrn, men är som sagt sååå trött! Men upp 08.15 imorrn..

Så, Gonatt alla och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0