Sälj

2:a dagen på jobbet idag. Börjar kännas bra nu, har sålt endel idag redan =) Jag är såå sugen på att fixa en iphone 4 till mej själv.. Men jag försöker lugna mej lite, och vad jag får anstränga mej för att inte "råka" regga ett nytt abonnemang på mej själv haha! I sinom tid.. Ikväll måste jag hem och lämna bilen till mamma. Får bli bussen imorrnbitti.. =S 08.45 går den. Skönt med Fredag imorrn. Det är som jag säger, det är alltid fredag.. alltid! Det är den dagen jag tycker upprepar sej mest tycker jag!

Nu ska jag börja stänga butiken, och köra hem! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då tar du snart bussen gullet ;)

2011-02-04 @ 08:39:01
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0