Shopping!

God kväll! Idag har det minst sagt varit en fullspäckad dag.. Det blev en spontant-tripp till ULLARED!!! =) Jag, mamma och hennes granne åkte upp vid 10.30 imorse. Innan dess vaknade jag av att Ola gosade mej, så mysigt.. ville knappt åka därifrån! Väl i Ullared var jag inställd på att inte kunna handla så mycket då ekonomin tryter, men jag hittade ändå rätt mycket fint och behövligt.. Lägger ut bilder sen. Var hemma vid 17 igen, packade ihop lite grejor som jag ska ha med mej hem till Ola ikväll, kläder och sånt inför första dagen på nya jobbet imorrn! ;) Körde inom Madde på fritidsgården och fikade med henne, såå kul att sitta ner med henne och prata om allt och inget igen! Har saknat det, har saknat henne.. Sen vidare mot Vittsjö, ett pitstop hos familjen Kullberg! Jag och Ted har pysslat med presenten han fick av mej (sen julklapp hehe.. jag vet, jag är hopplös). Alldeles strax ska jag köra hem till sötnosen min och mysa. Det blir dock tidigt i säng ikväll då jag ska upp 6.45 imorrnbitti =S Börjar jobba kl 08.00, då vi ska ha morgonmöte.

Som sagt, bilder på dagens fynd kommer sen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0