Underbara lördag

Började jobba 09.30 imorse. Tycker om att jobba lördagar, känns lite mysigt faktiskt =) Och idag skiner solen, man blir så mycket gladare! Så idag hoppas jag på glada kunder som är ute för att shoppa ;P

Johanna och Patrik kommer in hit till stan en stund innan jag slutar jobba, ska hjälpa dem skaffa hemtelefon i mobilen, en tjänst som jag själv personligen tycker funkar skitbra! Sen blir det videomix (jag vägrar säga hemmakväll, hatar det ordet..) för att köpa lite gott lördagsgodis, kanske blir att hyra en film eller nåt med. Vi ska ju ha filmkväll ikväll, Jag, Johanna och Patrik och Ted och Lias med såklart =) Ska bli så mysigt, ser fram emot det jättemycket! Filmkvällar hade vi alltid "förr"..



Men nu en kaffe, sen jobba som fan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0