Up and down..

På jobbet nu, kom lite senare idag då jag hade tid för undersökning idag. Skönt att få det gjort men väldigt jobbigt samtidigt! Det väckte endel inte så roliga minnen.. Försöker bli glad igen, men det är fan svårt! Känner mej bara depp och hade helst av allt bara velat stänga in mej och få sitta för mej själv och bara få.. blä! Men det går ju inte då jag, tills jag hittar lgh, bor hos mina föräldrar. Men efter att ha tatt ett par kunder så känns det bättre ändå. Får annat att tänka på, så det är ändå rätt skönt. Men kan inte riktigt till 100 % koncentrera mej.. hmm...

Jaja, för att prata om något roligare kan jag ju berätta igen att jag älskar min nya fina iphone! =) Har en massa roliga appar på den nu, och fler ska in! Letar efter en tamagutchi liknande app, men hittar inte ett skit! Någon som vet vart jag hittar en sån? Eller typ som en katt eller dylikt som man ska mata och ta hand om annars dör den..?! Någon som vet något? Snälla snälla berätta för mej isf! =)



Bling bling skal. Är de inte för söta? =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh ett svart hade jag velat ha ;)

2011-02-10 @ 14:49:07
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vill ha ett rosa! =) Älskar ju babyrosa..

2011-02-10 @ 16:42:35
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: Tina

Dock är inte dessa skalen babyrosa, men den rosa nyansen går bra ändå =)

2011-02-10 @ 16:43:18
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/
Postat av: Ola

:) ni är för gulliga :P

2011-02-10 @ 21:33:24
Postat av: Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv

Det finns en ap där man ska ta hand om en katt och mata den, träna och kela med den precis som med en tamagouchi, men tror dock inte att den kan dö. Så poängen går lite förlorad där tyvärr 

2011-02-14 @ 12:00:58
URL: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså, det är inte den katten Tom du menar va? Nej förresten tar tillbaka det, den ska man ju inte mata.. Vad heter appen då? Och kostar den? Tack så mycket för tipset Dessie! =)

2011-02-14 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0