Äntligen!

JAAA! Jag fick precis ett samtal av butikschefen på Telenorbutiken i Hässleholm, och jag har fått JOBB!!! =)
Det var där jag sökte igår.. Fan vad kul!!! Fan vad det känns skönt, nu ska jag tillbaks till mitt älskade Telenor och få sälja igen! =) Så jag ska dit på måndag kl 11, och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar! Vet dock inte om jag börjar jobba redan på måndag, eller om det kanske bara är som en liten introduktion, men jag står redo för att börja jobba redan då om så skulle vara fallet! =) (För er som inte visste så har jag jobbat på Telenor tidigare, 18 månader på Xpress och 11 månader på Stores och det var mitt liv! Det flöt Telenor-blått i mina ådror haha..)

Grattis till Johanna som även hon precis har fått ett jobb, sommarvik.. Fan vad kul för dej stumpan! =)

Nu ska jag nog ta och äta något, börjar bli hungrig. Sen blir det simhallen vid kl 15 där jag Ola and kidzen möter upp Johanna & Patrik m. familj, samt Erika och Milan. Ska bli kul! =) Ska passa på att prova den nya hårinpackningen jag köpte igår, när jag duschar i simhallen efter allt badande.

Såhär ser den ut. Vårdar och ger näring till skadat, torrt och frissigt hår.

För full beskrivning klicka här
.

Återkommer med betyg om ett par veckor. Det tar ju ett tag innan man ser/märker skillnad.


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS TILL OSS! HURRA!!!!! HURRA!!!!

2011-01-28 @ 18:40:18
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja GRATTIS till oss!!! =)

Puss

2011-01-29 @ 14:26:23
URL: http://livinglovinlaughing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0