Hudvård

Hemma igen från stan. Fick schema av min BC (butikschef) för de kommande 3 veckorna, och jag börjar redan på onsdag! =) Ons-lör, ledig sön, jobba mån-fre.. Gött! Ska bli kul =)

Gick in på Nisses efter Telenor-besöket för att kolla på lite ansiktsprodukter. Kollade på Clinique's produkter, de använde jag alltid innan. Man känner sej så otroligt ren efter att ha använt deras 3-stegs serie! Nu tänkte jag prova Clinique's anti age-serie, inte för att jag fått rynkor, utan för att jag vill förhindra framtida rynkor. Jag är ju ändå 25 snart, och vill inte få en massa rynkor längre fram om några år, och då ska man faktiskt börja förhindra det innan rynkor börjar uppkomma! Ska köpa deras 3-stegs serie igen också, för blandad hy. Den kan jag starkt rekommendera. Och ska även prova deras creme Redness Solutions. Detta är en creme som ska reducera rodnad i ansiktet, om man "lider" av det. Jag har i flera år haft en lätt rodnad på kinderna. Det är inte jätterött, men man ser det, man känner det dock inte. Jag är len som en baby på kinderna men det ser lixom rött ut. Och denna cremen ska tydligen göra underverk. Har fått ett sample med mej hem, så ska prova den i några dagar nu först innan jag tar beslut om att köpa den eller inte. Dessa produkter kostar en del, men om det funkar så är det lätt värt pengarna! Återkommer med omdöme och betyg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0