Film

Hemma hos mamma nu och myser till en, vad det verkar till att vara, bra film som går på 5:an nu. Coca cola, mitt stora beroende, och chips har jag framför mej.. Mums! =)

Middagen hos Carina och Lell var jättegod! Stek, kokt potatis, jättegod sås och grönsaker. Senare skjutsade Ola hem mej, och jag la mej och sov en timme hemma hos mamma. Vid 6-tiden bar det av på kalas hos min morbror Göran. Där bjöds det på god smörgåstårta! =) Det har jag inte ätit på jättelänge, så det var väldigt njutbart! Ikväll blir det nog läggdax rätt tidigt, ska upp rätt tidigt imorrn. Ska ju in till Telenor butiken imorrn kl 11, vilket jag verkligen ser fram emot! =) Omd et är så att jag bara ska dit och skriva på anställningspapper och prata lite, så ska jag möta upp Ola efter han slutat skolan vid 12 och ta en fika eller luncha lite tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0