Kaffe kaffe kaffe..

blir det alltid en massa när jag är hemma hos Johanna och Patrik! =)

Jaa, hemma från stan då och givetvis fick jag inte allt gjort där! Var på amv med det är också allt jag lyckades genomföra.. Hmm, det är så olikt mej att inte få allt jag planerat gjort! Hjälpte Johanna skaffa en ny fin iphone 4 idag på Telenor med.. Grattis din lila gottegris! =) Jag skaffar nog inte en 3GS iaf, det blir nog en iphone 4 för mej med. Men inte än.. Gotta get a job and som stash först!

Nu ska Johanna köra till spinningen i Markaryd, och jag får skjuts upp till Ola.


Jag och min fina Johanna.. Är dock inte blond längre, men hittade inget annat foto i all hast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0