Nattaskriv

Nu sitter jag här vid datorn igen.. Ola har kört in till stan för att hämta systra sin på Björket. Så jag passar på att pilla med bloggen! =) Verkligen inte mej emot hehe..

Simhallen var trevligt, och skönt! Var där i en ca 3 timmar tror jag. En massa lek, bus, fika och tjöt! Efter det blev det pizzerian för pojkarna, sen ICA för att inhandla godis och läsk. Och jag som inte är så glad för pizza köpte Findus färdigpasta på fryspåse.. Mums! Det åt jag ofta när jag hade min första 1:a. Hem till Ola, åt och sen mys framför TV:n. Sen har det bjudits på kortspel, vi har pratat en massa vilket det känns som vi kan sitta och göra i timmar, om allt och ingenting, och sen har det även spelats lite Guitar Hero.. =) Och nu avslutas kvällen med lite bloggande.

Jag provade inpackningen som jag sa jag skulle efter bad i simhallen, och måste säg att min första spontana reaktion var att håret kändes väldigt lent och fräscht! Får se om ett par veckor som sagt om jag tycker det har reparerat håret något eller inte.. Får se om det blir en Hiss eller Diss?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0