Goa vänner

Madde kom upp till mej igårkväll vid 5-tiden.. Hon hade köpt med sej en cola till mej <3 Vi satt på balkongen och var allmänt trötta och sega från kvällen innan hehe :P La oss i sängen efter en stund och mer eller mindre bara stirra på varandra och försökte komma på vad vi ville äta. Ringde till Emily som också ville vara med och käka nåt. Det blev pizzerian i Vittsjö. Världens godaste pizzor har dem!

Satt där i nån timme, sen skjutsade Emily hem oss. Madde följde med upp en sväng sen cyklade hon hem och jag plockade fram en cola och la mej i sängen och kollade film.

Sen upp tidigt idag, dax för att jobba igen! Och det måste jag säg.. Jag har nog aldrig varit med om att en dag gått så snabbt som det har gjort idag! Det känns som att jag öppnade butiken för en timme sen, men det är mer än 6 timmar sen!! Helt galet.. Nu ska jag gå på lunch! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som jag saknar dig. Längtan är underbar!

2011-07-11 @ 21:14:33
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0