Läskigt!

Juste, har helt glömt visa en sak.. Jag och Simon satt häromkvällen och diskuterade rymden, universum, vad som finns där ute och varför. Jätteintressant måste jag säga! Han visade mej ett klipp som fick mej att nästan trilla av stolen.. Sjukt är det! Och allt han berättade för mej, all ny vetskap jag fått.. Jag hade ingen aning, men nu när jag fått reda på lite mer så blir man fan nästan lite rädd..! Universum tar verkligen aldrig slut, och om det gör det så är det bara helt svart, vilket tydligen är energi som ligger och trycker på universum.. Ahh jag blir knäpp av att tänka på det haha! Men det är så intressant! Kolla detta.. Det är SJUKT!!!



Helt otroligt, eller vad säger ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0