Lördag!

Varit dålig på att uppdater här ett par dagar nu..

En snabb update, inte alltför detaljerat;
Under 3 dagar gick det för jävla dåligt på jobbet! Det har gått lite bättre nu, men inte tillräckligt bra.. I förrgår hade jag en riktig myskväll med min söta Emily. Fia med knuff, kaffe och en massa prat och skratt! =) Underbart, som alltid min vän <3 Igårkväll kom Madde och Poppe en sväng, men jag var helt ärligt för trött för att vara social så jag bara duschade, käkade sen gick jag och la mej bara..

Upp tidigt imorse och gjorde iordning för att åka till jobbet, och här är jag fortfarande. Har varit rätt bra med folk här idag, så tiden har srungit på ordentligt. Slutar jobba om 25 min, och då bär det av till Djupadal för lite grillning, öl-brännboll och en massa trevligt folk! =) Vi ska fira Nates födelsedag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0