Lunchdate

Gårkvällen bjöd på en liten pratstund hemma hos Emily, där även Madde P förgyllde vår lilla träff. Vi pratade om en eventuell utlandsresa i augusti =) Vad gött det skulle va.. Få komma iväg och sola & bada, ut på nattklubbarna och dricka tropiska drinkar och shottar i massor, shoppa, äta gott och bara njuta av den heta luften! Jag vill!!

Senare på kvällen kom Madde och umgicks lite med mej.. Vi provade och utbytte kläder med varandra! =) Jag gick och la mej inte långt efter hon hade cyklat hem, var trött som få.

Jag jobbar idag igen. Det är himla folktomt idag, har inte haft värst mycket folk här hittills.. Det var bättre med det igår. Ska snart gå på lunch. Ska luncha med Andreas idag, som jag inte träffat på typ 2 år.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0