Mys eftermiddag!

Sången på Maxi gick bra, var dock lite pinsamt måste jag erkänna hehe.. Men det gick bra, och det var kul. Har fått det inspelat så jag lägger kanske upp det sen nångång. Jag och Emily körde efter uppträdet till Mc Donald´s och gottade oss, vilket var himla trevligt! =)

Hade ingen lust att åka hem efter det, så jag styrde mot Vittsjö för att hälsa på min älskade pappa som kom hem ifrån sin semester igår. Satt och tjötade lite med honom, Anita och deras trevliga grannar i lite mer än en timme sen begav jag mej hem. Så fort jag satte mej ner höll jag på att somna.. Jag är så trött! Blir att lägga mej tidigt ikväll, ska upp tidigt till jobbet imorrn med.

Snart ska jag köra in och hämta lille mor som kommer igen efter en helg i älskade Gbg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0