Skor

Åhh.. jag har varit inne på mina 2 absoluta favorit-skoaffärers hemsida och kikat lite idag, nämligen Bianco och Scorett! <3 Hittade rätt mycket fint, men närmsta butik ligger ca 10 mil härifrån hehe.. Så det får vänta. Tänkte ta mej en tripp till älskade Gbg snart, så jag får rasta av shopoholicen i mej när jag kommer dit hehe ;)

Ska ta min lunch nu. Det blev en väldigt sen lunch idag, men så blir det ibland. Christine var nyss inne och tjötade lite med mej vilket var väldigt trevligt, och uppsakattat! Skulle vara roligt om fler kom och hälsade på host host ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOST HOST ha ha. Jag har jobbat konstant i två veckor...host host ha ha. Men nu är jag ledig i TRE dagar vilket är rekord. Kaffe imorgonkväll???? Puss

2011-07-21 @ 22:20:38
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0