Underbara!

Vilken mysig dag jag haft med min fina vän Mad! =)

Vi började med en tripp till sjön. Där blev vi dock inte långvariga då himlen täcktes av moln.. typiskt! En och en halv timme blev det drygt. Vi körde hem till mej en sväng, jag frächade upp mej lite sen körde vi vidare hem till Madde så hon och hennes kusiner fick göra detsamma. Körde till campingen i Vittsjö där vi spelade minigolf.. och jag vann wohoo! =) För typ första gången någonsin haha.. Efter det begav vi oss upp till Markaryd till Maddes mamma. Släppte av tvillingarna och körde vidare. Hämtade grejor hos Madde sen körde vi hem till mej där båda duschade och gjorde halvt vid oss. Käkade lite sen blev det till att köra igen! En sväng inom ICA där vi köpte på oss en massa gott, sen körde vi bort till macken. En varsinn hotdog, cola och ett par cigg blev det där ute i sofforna i den underbara sommar-kvälls-värmen, samt lite tjöt med Sinne, Tore mfl som var där.. Satt där i nästan en timme innan vi körde ner till Anders och Camilla där vi umgicks och hade trevligt några stycken! =)

Maddes bil gick sönder när vi skulle köra hem.. =( Något fel med kopplingen trodde Anders. Stackars Mad! Nu är jag hemma igen, och är trött som få! Sitter uppe en stund till sen blir det minsann sängen! Ska upp tidigt och jobba imorrn igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0