Vilken go lördag!

Satt här hemma i fotöljen i eftermiddags och nickade till ett par gånger.. var så jävla trött! Madde ringde och bröt den transen jag tycktes va i, och jag piggnade snabbt till. Hon var påväg hem och ville komma inom en sväng vilket jag glatt sa ja till! Poppe ringde strax därefter för att meddela mej om att han och Simon var rastlösa och ville hitta på nåt. Vi bestämde oss för att dra till pizzerian i Vittsjö och gotta oss lite. Så jag hoppade in i duschen och började göra mej iordning och det dröjde inte länge innan Madde kom upptraskandes för trappen.. Vi satt och tjötade lite bara hon och jag på balkongen en stund innan vi begav oss till Vittsjö.

Poppe satt redan och väntade på oss när vi kom dit. Vi satt och pratade en stund innan vi beställde, och jag får det värsta skrattanfallet jag fått på länge! Vi satt och pratade om en rolig grej vi såg på en film nyligen, och jag tappade det helt.. Men roligt hade jag! =) Vi mös där i en timme ungefär. Jag och Poppe delade på en Vittsjö special och Madde beställde en calzone. Och Gud vad gott det var! Vad vi gottade oss, var så mysigt..

Vi åkte hem till mej sen och även Simon joinade oss. Vi satt på balkongen, där det för övrigt var himla skönt. Fortfarande varmt ute, men inte så kvavt och fuktigt längre utan helt perfekt! Pratade och skrattade i massor, sen blev det soffläge. En film hade precis börjat när vi slog oss ner, och bestämde oss för att fullfölja filmen vilket vi gjorde rätt i för den visade sej vara en 10-poängare! "The stranger inside" med bla Jodie Foster. Mycket bra film måste jag säg..

Hur som helst så var filmen slut lite över 12 och folket begav sej hemåt, medans jag satte mej framför TV:n igen till ännu en film på TV:n. Går nog dock snart och lägger mej och kollar klart på filmen i sovrummet. Gör jag det kommer jag nog somna till filmen inom 2 minuter hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0