Epilator

Vaknade vid 9.30 imorse, så för snart en timme sen.. Tråkväder idag igen, so I hit the computer! Ska strax gå och göra mej iordning, ska hem till Johanna en sväng hade jag tänkt. Ska prova hennes epilator hade jag tänkt, se om det funkar. Är dock inte säker på att jag vill utsätta mina stackars ben för den kommande smärtan =S För de som inte vet vad en epilator är, så är det som en liten rakapparat.. skillnaden är dock att en epilator sliter bort håren från hårsäckarna, från roten! Så ni kan ju tänka vilken smärta haha! =S Detta för att hårväxten ska bli mindre. Hårstråna blir tunnare och de kommer inte växa ut lika snabbt.. Så vi får väl se om jag pallar smärtan hehe.

Efter jag varit där vet jag inte riktigt vad som händer, får se. Men ikväll kl 19 har vi ännu ett körmöte =) Sista övningen innan uppträde på lördag! Ska bli spännande och se vad resultatet blir..

Igår gjorde jag inte mycket.. På kvällen kom dock Emilie och förgyllde min kväll! =) Jag lagade lite middag till oss, sen bänkade vi oss framför TV:n, och snackade lite skit. Efter en stund kom även Madde! Det blev The Bachelorette i 2 timmar haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0